Ogame Flotte

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On 15.04.2020
Last modified:15.04.2020

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In den seltensten Fällen ist es sinnvoll, seine gesamte Kampfflotte aus Schiffen eines Typs zu bauen. Da bei OGame. >tools. Kosten · Kolonie Kosten · Flugzeiten · Amortisation · Gravitonforschung · Forschung · Flotte. >misc. Minenamortisation by marshen. Flotte. Schiff, Anzahl​. Flottenwert berechnen. Schiffe. Kleiner Transporter. Großer Transporter. Leichter Jäger. Schwerer Jäger. Kreuzer. Schlachtschiff. Kolonieschiff. Recycler.

Tipps für Fleeter (Flotte aufbauen)

Ich hab bis jetzt so ein hybrid ding aus miner und innaktive raiden gemacht, möchte mir aber jetztmal ne relativ große fleet aufbauen, weil ich. Flottenwert berechnen. Schiffe. Kleiner Transporter. Großer Transporter. Leichter Jäger. Schwerer Jäger. Kreuzer. Schlachtschiff. Kolonieschiff. Recycler. Ein Spieler mit Computertechnik Stufe 4 kann zum Beispiel 5 Flotten gleichzeitig fliegen lassen. Flottentypen. Man unterscheidet je nach Auftrag.

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Ogame Flotte Aber Vorsicht: Es is gegen Schlachtkreuzer sehr anfällig! Jeder Planet muss wieder manuell ausgebaut werden. Hier wollen wir Backg auf die weiteren Schiffstypen und ihre Einsatzmöglichkeiten Wer Steigt Auf. Costs: Metall: 0 Kristall: 2. OGame - Le jeu. Support et questions. combattre des pirates, combattre des aliens, perdre sa flotte dans un trou noir. Les probabilités de ces événements ont évolué au fil des versions et ne sont pas encore bien connues pour la v7. J’ai rassemblé près de expéditions via expé (le script d. TUTO: Rendre sa flotte invisible (ghost) Pour commencer, dans le jargon ogamien, ghost voulant dire en anglais fantôme, ghoster une flotte veut donc dire rendre une flotte invisible. Toutes les techniques ont une faille. Ce n'est donc pas parce que. We use cookies on our website to optimise your user experience. Essential cookies are necessary for the site to function; other cookies are used for marketing and analytic purposes.
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Bubble Shoot kann mit seiner Gravitonkanone aber auch als einzige Einheit Monde zerstörenmehr dazu im Kapitel Moon destruction guide.

Der Schwere Jäger wird hauptsächlich in der Anfangszeit benutzt, um leicht verteidigte Ziele anzugreifen. Im späteren Spielverlauf verliert dieser Vorteil jedoch an Bedeutung, da dann Schlachtkreuzer mit ihrem Rapidfire gegenüber Schweren Jägern aufkommen.

Technical data: Hülle: 1. Costs: Metall: 6. Der Kreuzer ist das schnellste Kampfschiff bei OGame. Daher sollten Kreuzer auch Teil jeder Flotte sein.

Technical data: Hülle: 2. Costs: Metall: Aber Vorsicht: Es is gegen Schlachtkreuzer sehr anfällig! Technical data: Hülle: 6. Der Schlachtkreuzer ist vor allem bei der Jagd auf gegnerische Flotten beliebt, da er durch seine hohe Geschwindigkeit sowie sein Rapidfire ideal für Abfänge geeignet ist.

Wer ein Flottenkiller werden will, kann auf den Schlachtkreuzer nicht verzichten! Technical data: Hülle: 7. Bis Hyperraumantrieb Stufe 8 erforscht wurde, gehört der Bomber zu den eher langsamen Schiffen, obwohl er jede Menge Deuterium benötigt.

Mit Hyperraumantrieb erhöht sich auch sien Grundgeschwindigkeit auf 5. Der Zerstörer hat allerdings einen hohen Treibstoffverbrauch und ist auch sehr teuer in der Anschaffung.

Technical data: Hülle: Das mächtigste aller Schiffe, wenn man es dann noch Schiff nennen darf. Er ist nicht nur besonders stark, sondern auch besonders teuer und langsam.

Dafür verbraucht er aber auch so gut wie kein Deuterium und sein hohes Rapidfire verschafft ihm einen zusätzlichen Vorteil gegenüber fast allen Schiffen und Verteidigungsanlagen.

Aber auch zur Verstärkung der eigenen Verteidigung ist diese Einheit gut geeignet. Die langsame Geschwindigkeit wird gerne genutzt - dank dieser Eigenschaft kann man Flotten mit Todessternen bequem auf das eigene TF saven und so eine Menge Deuterium sparen.

Er kann mit seiner Gravitonkanone aber auch als einzige Einheit Monde zerstören , mehr dazu im Kapitel Moon destruction guide.

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So keep in mind to use a safety probe or your phalanx. This is the champions league in fleeting. You can categorize fleet crashes into two types.

You either have to attack a standing fleet or you try to intercept it after it returned from save.

Fleet crashes promise an extremely high win, since the debris field and the transported resources can become huge.

On the other hand fleet crashes can be dangerous and you have to invest into a lot of fuel and time. You find a standing fleet by spying possible targets around your positions or by knowing that certain players tend to forget to save their fleet.

When you find a possible target fleet you need to check if the player is online or not. If he is offline you can try your luck.

During the attack on a standing fleet you want to observe the target player. It is extremely important to notice if your target is logging into his account because that means that your chances of success have dropped dramatically.

You can still try, but be warned that you can fly into a trap. This is where it gets tricky. How do I find possible targets?

You basically try to find them like idling fleets, however every time you see that fleet you notice that the player is online. Before you can crash someone who is saving and watching his fleet you have to find out how, when and where the player is saving his fleet.

To do that you have to observe the player. If the player is saving without moons it's easier to intercept him as you can basically rely on your phalanx alone.

But when it comes to intercepting fleets saved from a moon it gets time consuming. Depending on how the player saves you have to destroy his moon s to be able to phalanx his fleet.

Target saves without a moon: As long as it is not a deployment save just phalanx his planet, find out when the fleet is returning and time your attack shortly after the return seconds.

If it is a deployment save you can try to attack the fleet just like before but your target could be recalling his fleet.

To know when the fleet was recalled you have to phalanx the destination planet regularly every seconds. If the fleet disappears out of your phalanx you know that it has been recalled.

Memorize the time! Now you have to start calculating when the fleet will return on its origin planet. Jump to: navigation , search.

Personal tools Log in. Namespaces Guide Discussion. Views View View source History. This page was last modified on 2 May , at This page has been accessed 60, times.

About OGame Wiki Give feedback. Contents 1 Requirements 2 Basics 2.

A fleet can be sent to explore in each system to the planet coordinate "16". The maximum duration of an expedition increases by 1 hour with each level of the relevant technology. The maximum amount of expedition fleets you can have out at the same time is the square root of your expedition technology level rounded down. Any player using the discoverer class receives two additional expedition. Fleeters tend to forget about their mines, however all resources in an OGame universe are produced by mines. So never forget that your production is a significant part of the resources you make. Higher mines mean more resources without having to work for them! Farming actives. What follows is a building guide for total beginners to give something to hold onto while they learn the ropes. The main goal here is to get a Small Cargo Ship ASAP to start raiding inactive players or undefended planets. It will also give you the option of building a few Rocket Launchers. 1 Resource Collection 2 After this 3 See also 4 External links This Guide will sometimes make you drop. A simple OGame combat simulator, TrashSim allows you to simulate your battles to maximize your profit. Technically, the crystal loss from a probe is the same as the crystal loss from a lf, plus you don't lose any metal. And yes, they probably won't work against fodder heavy defense, but in theory they should work against low-foddered plasmas even better than lfs. Fleet crashes Bresso Feine KrГ¤uter an extremely high win, since the debris field and the transported resources can become huge. Auf die genaue Funktionsweise StГјrmer Dortmund im Kapitel Rapidfire guide nochmal genauer eingegangen werden, Tippschein Eurojackpot bedeutet ein hoher Rapidfirewert, dass dieses Schiff auf Einheiten dieses Typs mehrfach feuern und somit mehr Schaden Comos Las Vegas kann. Le ghost en attaquer depuis une lune vers une lune. How many Light Fighters per Deathstar is up to you. Vous envoyez votre flotte en Ogame Flotte attaquer sur une lune. About OGame Wiki Give feedback. Tutorials für OGame. Im späteren Spielverlauf verliert dieser Vorteil jedoch an Bedeutung, da dann Schlachtkreuzer mit ihrem Rapidfire gegenüber Schweren Jägern aufkommen. Der Schlachtkreuzer ist vor allem bei der Jagd auf gegnerische Flotten beliebt, da er durch seine hohe Geschwindigkeit sowie sein Rapidfire ideal für Abfänge geeignet ist. When you find a possible target fleet you need to check if the player is online or not. Costs: Metall: 6. When going for attacks on active players you basically always want to delay your fleet and use a safety probe. Memorize the time! Planet Debris Recycler s. Brews N Cues 2 - Allround - efficiency when fighting an equal fleet - Small Cargo 60 - Light Fighters - Heavy Fighters 60 - Cruisers 60 - Battleships - Destroyers 10 - Battlecruiser 20 - Deathstars In later stages of the Universe you want to increase your Deathstar count. Make Your Own Alliance Fight Ausmalen Am Pc other alliances for world domination Get new jobs More than 25 technology, more than 58 skills, various modifications of your combat units.
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Ogame Flotte Wie soll meine flotte aussehen? (OGame). frogsbyte_x3. hallo ich bin platz habe meine minen auf stufe 28 24 20 auf fast jedem planeten und wollte. Ein Spieler mit Computertechnik Stufe 4 kann zum Beispiel 5 Flotten gleichzeitig fliegen lassen. Flottentypen. Man unterscheidet je nach Auftrag. In den seltensten Fällen ist es sinnvoll, seine gesamte Kampfflotte aus Schiffen eines Typs zu bauen. Da bei OGame. In oGame geht es darum, Planeten zu besiedeln, auszubauen und schließlich mit der eigenen Flotte andere Mitspieler zu überfallen oder ihre Flotten zu.

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